studiostylish

Alla inlägg under augusti 2011

Av Tiffa - 30 augusti 2011 21:02


               


                 (gammal bild)


gud så skönt ! tog en lång dusch och gjorde inpackning, peela kroppen och rakade benen. och sitter med en face masc nu. iskallt var det där vi spelade så var det var skönt med en lång och varm dusch. haha, vi vann iallafall med 3-2 och jag gjorde ett mål   förut stank mitt hår gammalt tält, men nu luktar det gott ! haha


är trött nu och måste kliva upp tidigt, bajs. men efter 2 långa dagar nu så blir det skönt att sova, och i en säng   



Av Tiffa - 30 augusti 2011 12:33

hej sötnosar, är hemma nu.  det var skittråkigt därborta, och man var tvungen att gå 4 kilometer till lägerplatsen, helt slut när man kom fram och hade burit typ 10 kilo, haha. också var vi ju tvugna att kliva upp 7 imorse, och det hade varit iskallt hela natten, stelfrusen.


vi gick iväg halv 8 så att vi skulle hinna till bussen som gick nio trettiotre. alva, jag , emelie och patricia orkade inte vänta på alla andra så vi började gå före och när vi hade gått en stund ringde maja mej och sa att vi hade gått fel, och fick vända och gå tillbaka, haha lyckat !


sen så fick vi vänta på bussen i fyrtiofem minuter men de kom ingen fucking buss ! våran handledare fick ringa till skolan och typ busstationen och efter vi suttit där i 2 timmar så bestämde dom att skicka en buss, kul va ? haha, men ska gå och lägga mej en stund för har match med 97/96 sen vid 5, men ni får se lite bilder från resan ! puss



 


på en klippa vid lägerplatsen. jag, emelie , maja , lina och alva


  


haha, brant klippa. håll på att ramla ner en gång , haha


    


alva i ett träd ..


    


i tältet


  


 haha, lite senare på kvällen .. jag, emelie och maja



Av Tiffa - 29 augusti 2011 13:30


 


gratis godis överallt, bara för att jag inte äter godis.. men här i assöt liten "flyttningslåda"


  


alva :D


  


haha alva gjorde panband som man skulle skriva sitt namn i kinesiska/japanska bland alla småungar för att få godis


  


några få av alla våra helium ballonger vi "åt"   



Av Tiffa - 29 augusti 2011 06:00

hej, är grymt trött just nu. och hungrig. men vi får frukost när vi kommer fram till tältplatsen. jag kommer somna på bussen .. har fixat några tidsinställda så kika in här lite då och då, haha men nu ska jag dra, jag kommer sakna er (läs- min dator och alla elektroniska saker ! kommer säkert börja böla när jag får sova i en säng ! )


lova att sträcka på er och le! ni duger som ni är ! var galna ! gör detför mig, puss och kram


  


gammal i repris



Av Tiffa - 28 augusti 2011 21:36


 


jag tror jag har packat klart nu, ska strax stänga av datorn. ska kliva upp 5 imorn, herregud. hur ska jag orka. men ska äta ett äpple eller nån macka nu innan jag lägger mej. önska mej lycka till med att kliva upp imorgon ! men tack till er sötnosar och jag har gjort några tidsinställda så kika in här lite då och då, puss på er underbara 


 

Av Tiffa - 28 augusti 2011 19:00



   


låter bilderna tala för sig själva, 299:- men nu 269:- för det var 10% rabatt för alla medlemmar, grymt. ska fortsätta packa nu eftersom jag ska upp 5 imorgon, bussen går kvart över sex från skolan, suck .. men har med mej lite skruvar och dricka så allt kommer att gå bra ! får ej ha med mej mobil eller dator så kommer inte kunna uppdatera nått. men ett till inlägg kommer ikväll

(haha, bilderna skulle "tala för sig själva" men så får de va nu ) kram



Av Tiffa - 28 augusti 2011 17:26

hej ! är hemma från stan nu och fick faktiskt med mej något hem, bra va ?

vi gick runt en stund inne på stan och sen gick vi med linn och emelie. sen kom några fler som vi va med. åt på donken så klart också   vi tog också några grymma kort som vi bjuder på, och ni får se min shopping alldelles strax. nu ska jag plocka undan lite härinne. det är så stökigt ! puss


              



Av Tiffa - 28 augusti 2011 12:07

   


Nu sticker jag och min förkylning till stan med matilda för lite shopping och mys, jag twistade upp min stickade tröja lite grann med nirvana linnet och en kjol under. och nej jag har inte klippt håret uten jag vart inspirerad av elin kling och victoria törnegren med att stopp in håret i tröjan men nu ska jag snöra på mig mina converse och sticka, puss !



Presentation


hei, jag är en chey på 13 år bosatt utanför sundsvall , fotboll-vänner-mode. så beskrivs mitt liv. ENJOY !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

vad vill ni se mer av i bloggen ?
 bilder
 skönhet
 mode
 hälsa
 mat
 inlägg
 min vardag

Arkiv

åsikter och tankar

Sök i bloggen

RSS

translate my blog here


Ovido - Quiz & Flashcards