studiostylish

Alla inlägg under juli 2011

Av Tiffa - 29 juli 2011 16:15

tänkte tipsa er om mina favoriter på sommaren, dove summerglow är en hudlotion som steg för steg bygger upp en frisk bränna, luktar fantastisk från början men på mej luktar den typ som kina mat efter några timmar ? men huden blir brun som utlovat,


BETYG - 1 2 3 4 5


bra - fin, frisk brun färg efter några gångers användning


dåligt - luktar lite konstigt efter några gånger


  


maxfactors false lash effect, bra mascara för typ utekvällar eller när du vill lyxa upp dej lite, ger volym och längd, men kunde ha gett mer längd. vid andra applicering blir fransarna lite klumpiga och klibbar ihop


BETYG - 1 2 3 4 5


bra - separerar fransarna bra och ger både volym och längd


dåligt - vid andra applicering blir fransarna klumpiga och ibland känns borsten lite väl stor


  



Av Tiffa - 29 juli 2011 13:15

måste,måste,måste köpa !


    



   

 CONVERSE - lareduote.se

 TYGPÅSE - 365 ways

 GUBBYXOR - ginatricot


 



Av Tiffa - 29 juli 2011 11:19

inom typ en timme åker jag till tjärn med emelie och några fler, har saknat den tjejen så mycke  ! solen typ tittar fram någon gång då och då, hoppas det blir bättre   

jag har typ fått nån sak för honungsmelon nu ! asgott, tar med mig det till stranden :D


vad ska ni göra idag ?


kika in nån gång och då , ifall et inlägg trillar in.


ha en fantastisk dag !


Av Tiffa - 28 juli 2011 21:07

gör inte så mycket just nu, får se vad som händer imorn .. vad ska ni göra imorn ? har ingen aning själv. haha.

nej men alltså ni får gjärna typ kommentera , fråga frågor, säga något , vad som helst? haha, men det skulle bara vara kul att få veta vilka som sitter på andra sidan skärmen och läser detta , säg hej ba  


kommer snart upp ett lite intressantare inlägg, haah bye readers !

Av Tiffa - 28 juli 2011 19:45

 

TRÖJA bikbok

JEANS ginatricot

GUBBSKOR dinsko

HALSBAND cocoo

RING kyssjohanna.se



Av Tiffa - 28 juli 2011 18:39

hei , dålig uppdatering. vet. men ja följde med felicia till stan och vi gick och fika på waynes igår och sov sen hos henne, asläskig gubbe typ stirra på oss typ 2 meter framför mej ! jag hållde ju på att skita på mig nästan ! han såg ju inte helt frisk ut !?

var på stranden idag med och därför ingen bloggning igårkväll och på idag, ska ta och hoppa i duschen nu men måste se klart hells kitchen först :D kram


  


 haha , gammal bild på väg hem från gävle


Av Tiffa - 27 juli 2011 14:15

  SKJORTA, T-SHIRT - ginatricot

  JEANS - veromoda

  RING - kyssjohanna.se

  converse


Presentation


hei, jag är en chey på 13 år bosatt utanför sundsvall , fotboll-vänner-mode. så beskrivs mitt liv. ENJOY !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

vad vill ni se mer av i bloggen ?
 bilder
 skönhet
 mode
 hälsa
 mat
 inlägg
 min vardag

Arkiv

åsikter och tankar

Sök i bloggen

RSS

translate my blog here


Ovido - Quiz & Flashcards