studiostylish

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

DAGENS OUTFIT - FÖRSTASEPTEMBER

Av Tiffa - 1 september 2011 16:13


 




hej, är hemma från skolan och jag har gått hem, bra va ? nu vill jag äta kladdkaka ! men vi har inget gott hemma. haha töntig jag är. 

försov mej idag. vaknade klockan 7 men som tur var hade jag redan suttit ihop en outfit i huvudet innan jag la mig igår, lyckades inte riktigt.. såg en tjej med lite gröna jeans med lite sömdetaljer på och en vit transparent t-shirt men hittade inte mina jeans men hittade faktiskt ett annat par som jag köpte på kappahls barnavdelning för flera år sedan, haha.


imorgon blir det birsta mys med några vänner och löpträning ikväll, ett inlägg kommer upp senare, kram



(jeansen och jag )


   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiffa - 16 oktober 2011 17:51


hey, jag är på blogghumör igen och har betsämt mej att börja blogga igen. haha jag hoppas denna blogg håller men jag tänker kanske byta till devote eller byta bloggnamn här på bloggplatsen. eheh.. men nu blir det pizza och sedan kanske en promenad ...

Av Tiffa - 6 september 2011 19:32

hejhej! ledsen för ingen uppdatering men det är för att det inte händer något roligt. jag funderar på att bara uppdatera om mode och lite om min vardag, och att jag kanske byter till devote, jag börjar lessna på bloggplatsen, vad tycker ni ? stanna...

Av Tiffa - 3 september 2011 23:10

    tårögd som fan, till alla er som röker eller håller på med sånt skit, sluta ! fatta hur ni förstör er själva och era vänner i närheten! stå upp mot grupptrycket och våga säga ifrån, lova mig det !         ...

Av Tiffa - 3 september 2011 17:43


         jag har fått något för enkla basplagg. det är så enkelt och snyggt att matcha med ett par jeans eller shorts. gillar alla men den med öppen rygg och den lite transparenta är hur snyga som helst, alla från bikbok, jag ska definitivt ...

Av Tiffa - 3 september 2011 17:33


           hej, nyss duchat och ska äta sushi ! gott!  hos linn vaknade jag av att linn kollade på barnkanalen, haha. sen gick vi upp och gjorde tacos, haha vi orkade inte göra frukost så det vart att värma tacos. sen till match och v...

Presentation


hei, jag är en chey på 13 år bosatt utanför sundsvall , fotboll-vänner-mode. så beskrivs mitt liv. ENJOY !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

vad vill ni se mer av i bloggen ?
 bilder
 skönhet
 mode
 hälsa
 mat
 inlägg
 min vardag

Arkiv

åsikter och tankar

Sök i bloggen

RSS

translate my blog here


Ovido - Quiz & Flashcards