studiostylish

Alla inlägg under juli 2011

Av Tiffa - 27 juli 2011 12:00

just nu ligger jag på stranden i tranviken , kollar på snygga killar, jagar småbarn, simmar, spelar volleyboll , längtar efter mina vänner som är på något roligt ställe i sverige  .. haha, skoja.

ja detta är ett tidsinställt inlägg, ville bara säga att jag har gjort flera tidsinställda inlägg, men förhoppningsvis kommer jag hem typ klockan 4   då cyklar jag nog ut och är med emma, hampus och oliwer , kram


vad ska ni göra idag då? jag vill veta :D


  


bild som jag hjort och redigerat, fin/ful ?

Av Tiffa - 27 juli 2011 10:28

hei, (åhh, har så svårt att börja inlägget . ) idag ska (måste) jag till tranviken    ska dit med familjen och typ några till , hoppas det finns några som vill spela volleyboll med mig där så jag har något att göra iallafall :D

hoppas jag kommer hem brun :D


kommer bara ha nån klänning på mej idag så jag lägger upp dagens när jag kommer hem, har gjort lite tidsinställt så håll utkik, kram


störtskön video ! :D (finns nu på spotify :D)

 

 hiss/diss?



:DD

Av Tiffa - 27 juli 2011 09:50

hejhej, idag vart de en dag med sol och bakning , har även varit med 2 små barn, ella o zack. urgulliga :D haha, zack jagade mej runt en öppning och efter några varv sprang han in i väggen xD haha, stackarn


dagens vart inte så speciellt. FÖRSÖKTE knäppa några bilder med självutlösning och på VARENDA JÄVLA BILD (haha) fick jag röda ögon,  så ni får leva med det


    


ignorere munnen på nedersta bilden


update: skulle lägga ut det här inlägget igår men det vart något weird så lägger ur det nu, så igga tiden på när jag lagt ut det, kram


Av Tiffa - 26 juli 2011 21:09

hur sorgligt är det inte ? när hms höstkatalog kommer i brevlådan , jag vill fortfarande tro att det är långt kvar, men det är typ bara 4 veckor kvar ? som tur är att man blir glad när man kollar på alla snygga höstkläder.

jag kommer FROSSA i stickade tröjor, neutrala färger, gubbskor, senapsgult, boots , skjortor, gubbyxor och stora halband o ringar.


dom hetaste trenderna o höst är


- mönster, mycket mönstrigt klädde alla runways för hösten, stora som små


- ELD, tänk alla färger som finns i mysiga brasan och löven, rött, orange och senapsgult 


-natur, i höst vill vi matcha jord o moln , neutrala färger alltså, tänk modern hippie på fågelspaning i sverige skog


-CAPEN, höstens it-plagg, tänk etniska mönster, eller beiga, naturvitt, grått och brunt. ja hur du en vill. gjärna med fransar i botten


-naturmaterial, som päls. tänk bara på att vara snäll mot våra små vänner på 4 ben och välj fuskpäls istället


-glamour, glänsande moderna tyger


-manligt, maskulina intryck på de feminina plaggen



               

Av Tiffa - 26 juli 2011 14:00

 

halsband , stickad tröja , jeans ginatricot

ring cocoo.se

boots dinsko


(tidsinställt)


Av Tiffa - 26 juli 2011 11:56

hej på er, har nt planerat så mke idag , väntar på att solen ska komma så jag kan gå ut och sola   har varit dåligt väder länge nu ! jag menar det är sommarlov !


haha, imorn åker jag till tranviken med familjen, ses kanske där ?   


outfit kommer senare , kram

Av Tiffa - 25 juli 2011 22:11

heihei, kommit hem från böle nu :D vi var 8 pers , emma, rebeca, oscar, elin, line , steffi , maja och oliwer   

åkte vid tio o då var de jag, rebeca , line , oliwer och oskar kvar hos oskar   


haha, kanske inte så intressant men ska se på criminal minds klockan 11 på 9:an troja.


var ju i stockholm i helgen och bara tog det lugnt och gick på stan, gick på fik och bara myste med mimmi , ville bara tipsa om att jag köpte en mascara som jag länge velat ha, false lash effect från max factor. 149 spänn bara ist för 179 :D asbra ! älskar den :D


dagens :


   

 

tröjan och chinosarna är från bikbok, chinosarna är gamla.

linnet och korsringen är från gina 




inte bra kamera, vet använder min sony ericsson w995 . vill så gjärna ha en systemis ! D:


nu börjar det, puss

Av Tiffa - 25 juli 2011 17:29

har bestämt mig för att börja blogga igen , har förut bloggat på www.tiffytown.bloggplatsen.se .


ja, typ här e jag , haha men en tjej på 13 år som Älskar fotboll, kompisar, kenza (haha) och mode :D har dåligt lokalsinne och en blond hjärna (: (inget illa menat)¨


aa, just nu dra ut och springa. sen drar jag till böle me vänner (: 


från headern har jag lånat några av bilderna från we heart it och bilden är gjord i picnikk och paint 


kram 


  


haft idag (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hei, jag är en chey på 13 år bosatt utanför sundsvall , fotboll-vänner-mode. så beskrivs mitt liv. ENJOY !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

vad vill ni se mer av i bloggen ?
 bilder
 skönhet
 mode
 hälsa
 mat
 inlägg
 min vardag

Arkiv

åsikter och tankar

Sök i bloggen

RSS

translate my blog here


Ovido - Quiz & Flashcards